Letní tábor Nýznerov 2011

14.09.2011 12:43

Fotky - https://zalesakzdanice.rajce.idnes.cz/Tabor_Jeseniky_Nyznerov_2011/

 

Padnul na mě ten nepříjemný úkol a to napsat zápis z tábora. Nebo to nebude nepříjemné? Nebude to spíš příjemná povinnost, znova si zavzpomínat na ty krásné dny strávené v úžasné společnosti, na úžasném místě, obklopen nádhernou přírodou? Zavzpomínat znova na všechny ty zážitky, na všechna místa, která jsme navštívili? Já myslím, že než se dostanu k závěru, užiju si ještě hodně nostalgie, určitě to bude příjemné psaní.

 

    Tábor se konal první dva týdny v červenci, tzn. od 2.7.2011 do 15.7.2011. Já osobně jsem dorazil až v úterý 5. a zůstal jsem do nedělě. I těch pár chvil bylo krásných. Nebudu popisovat den po dni a hru po hře, to bychom tu asi byli dost dlouho. Koupání a nocování v lomu, návštěva místního muzea, loďky, vaření v kotlíku, kytara, hledání minerálů a spousty a spousty různých her, to všechno a ještě mnoho dalších věcí bylo náplní každého dne. Nebyl vůbec čas na nudu, program byl nabitý od vrchu až dolů. Ale dost už slov, radši se sami podívejte na fotky ;)

 

Jirka Trpaslík Galis